podnázev: Umění a kýč
rok vydání: 2002
vydavatel: Labyrint - Via Vestra
typ dokumentu: periodikum
číslo: 11 - 12
počet stran: 288, obálka
jazyk: český
rozměry: 288 x 202 mm
Obsah:
1-, Lenka Reinerová, Čtenářům revue Labyrint do roku 2003, Byla jsem požádána, abych ze svych knih...
1-2, Jan Keller, Ohrožená místa,
2-3, Eduard Chmelár, Globální kultura,
6-, , Průvodce čtenáře Labyrintem, Vážení čtenáři, děkujeme vám...
7-7, Karel Císař, Joachim Dvořák, Editorial,
8-13, Lubomír Martínek, Joachim Dvořák, Lubomír Martínek, intreview pro Labyrint
13-17, Lubomír Martínek, Dlouhá partie biliáru,
17-, Zygmunt Bauman, Prázdné prostory,
18-22, , Kde končí pustina, esej
23-25, Chuck Palahniuk, Viděno z amerického maloměsta,
26-28, Gore Vidal, Gore Vidal, ...a proto nás lidé tak nenávidí
29-33, Nadine Gordimerová, Ti, co se rodí pro radovánky věčné, Nadine Gordimerová
34-35, Emmanuel Dongala, Jeden den v životě Augustine Amayi,
35-, , Africká čítanka, V roce 2003 u příležitosti Svět knihy v Praze vyjde nový svazek...
36-39, Michel Houellebecq, Základní Částice, Nebojte se štěstí, neexistuje.
36-37, Zuzana P. Krupičková, Michael Houellebecq,
39-43, Hallgrímur Helgason, 101 Reykjavík,
44-45, Jaroslav Rudiš, Wladimir Kaminer, Wladimir Kaminer, Interview
46-49, Wladimir Kaminer, Vši svobody,
49-54, Maxim Biller, Země otců a zrádců,
54-56, Winfried Georg Sebald, Vystěhovalci,
56-57, Kateřina Pošová, Imre Kertész,
57-61, Imre Kertész, Člověk bez osudu, Ukázka z románu
62-67, Jana Holá, Birgitta Trotzigová, Z hlubin temnot
62-67, Birgitta Trotzigová, Za mořem,
68-73, Pavlína Brzáková, Proměny sibiřské gubernie 2001-2002,
69-73, Pavlína Brzáková, Dědeček Oge,
74-75, Michal Křivohlávek, Železný dvůr,
76-, Ingrid Antalová, Zpráva z ghetta,
77-79, Bernd Posselt, Eva Habelová, ..., Ze Sudet do Německa,
80-82, Jiří Kamen, Böhmische Dörfer, Nové legendy? Putování nebo bloudění opuštěnou literární krajinou?
82-84, Dana Pfeiferová, Libuše Moníková, Obraz nomáda v díle Libuše Moníkové
85-86, Ivo Harák, Do Německa...,
86-, Ivo Harák, ...a z Německa,
87-95, Tomáš Vaněk, Vít Havránek, Tomáš Vaněk, Galerie Labyrint 43
96-97, , Ivan Vosecký: Bez názvu / Untitled, Projekt pro Labyrint revue
98-107, Ján Mančuška, Martina Pachmanová, Ján Mančuška, Galerie Labyrint 44
108-, Josef Moucha, Dana Kyndrová: Defenestrace,
109-110, Jakub Sedláček, Černobílé meditace,
111-121, Tomáš Lahoda, Carsten Höller,
122-130, David Kulhánek, Thomas Hirschhorn a jeho energetické kiosky,
130-, Thomas Hirschhorn, O kritické laboratoři,
131-132, Georges Didi-Huberman, Paradoxy pakobylky,
133-134, Radana Žvaková, Maľba myslí, alebo ako rozumieť obrazu podľa Georges Didi-Hubermana
135-136, Kaja Silverman, Frantz Fanon a já černošského mužského těla,
137-142, John Peter Berger, Proč se dívat na zvířata,
143-149, Karel Císař, Tekuté světy Douga Aitkena,
150-154, Markéta Uhlířová, Nepostatné památníky Tacity Deanové,
155-157, Tomáš Glanc, Fantastické vrstvy vědomí,
157-158, Petr Matoušek, Lásky kdybychom neměli...,
158-159, Eva Veselá, Londýn. Biografie opus magnum Petera Ackroyda,
159-, Martin Tirala, Norské dřevo a osamělý intelektuál,
160-162, Radim Kopáč, Vrcholy a meze prozaika Emila Hakla,
162-164, Petr Šafařík, Urban mezi kritiky a recenzenty,
164-165, Jakub Sedláček, Udušený plamen,
166-, Jindiřch Jůzl, Napravení jednoho uličníka,
166-167, Erik Gilk, Co když ta bomba vybuchne?!,
167-168, Aleš Knapp, Deset procent naděje,
169-, , Zlí samotáři, to je balada,
169-170, Lenka Jungmannová, Sestra,
170-171, Pavel Hlavatý, Popularizátor vskutku prominentní,
171-, Pavel Hlavatý, Nová vize reality,
172-, Věra Dumková, Vlaštovka,
173-174, Hana Andronikova, Volání kostí,
174-178, Eva Hauserová, Zvířecí potřeby,
179-181, Tereza Spencerová, Jsem tranďák!,
182-183, Jaroslav Rudiš, Nebe nad Madridem, aneb Jak by to mohlo dopadnout s hrdihou knihy Nebe pod Berlínem, pokud by neodjel se svou dívkou Katrin na Island...
183-184, Václav Chochola, Chlapcův sobotní večer,
185-186, Rado Olos, Môj otec Marilyn Monroe,
187-, Maxim E. Matkin, Jozef Dado Nagy, Prvý slovenský internetový bestseller,
187-189, Maxim E. Matkin, Polnočný denník,
190-191, Alexander Balogh, Seneca nemusí mať vždy pravdu,
191-192, Martin Ciel, Kruté radosti,
193-196, Ján Šimko, Architektúra proti stratégiám,
197-200, David Ives, Angličtina pro začátečníky,
200-201, Hana Ulmanová, David Ives,
201-204, Václav Holanec, V jaké krajině bydlí české filmy?,
205-209, Igor Chaun, (Filmový ne)Deník,
209-210, Tomáš Seidl, Jak na věc,
210-213, Jana Holá, Magický realismus po finsku,
214-219, David Čeněk, Mexický film jako prostor různorodého pohybu,
214-219, David Čeněk, Javier Betancourt, Interview,
220-224, David Čeněk, Africký film na přelomu tisíciletí,
225-229, Benoît Duteurtre, Cesta do Francie,
229-231, Vladimir Boroda, Anděl s papírovými křídly,
232-233, Petr Král, Radim Kopáč, Petr Král, Podstatnější lítost ve mně není
234-239, Boris Vian, Boris Vian: Praktická rukojeť Sait-Germain-des-Prés,
245-288, , Praktická příloha Labyrint revue č. 11 - 12 / 02,